2016. január 6., szerda

Drága testem!-bocsánatkérő levél.....

Kedves Test !


Azért írok, hogy bocsánatodat kérjem. 
Az elmúlt évben talán többször voltam szemét veled, mint kedves. 
Teleraktalak ítéletekkel ,hogy mi vagy és mi nem. 
Még akkor is amikor nem akartam ítélkezni, ítélkeztem.
Amit  most választok az ítélkezés helyett az,az- hogy elismerlek téged és azt is, hogy mekkora hozzájárulás voltál nekem ebben az évben is.
Te annyira bölcs vagy! Megmutattad a kapacitásodat arra ,hogy megtartsd az emlékeket addig, amíg kész nem voltam emlékezni rá .S megosztottad velem amikor ott volt valaki aki támogatott engem felszabadulni és mozdulni- túl ezen a tapasztalaton.
Te olyan rugalmas vagy . A kapacitásod ,hogy az elviselt tapasztalatokat elengedd , említésre méltó.
Te olyan játékos vagy. Megmutattad a mozgás különböző örömeit . Sziklamászás és a többi.
Te annyira érzéki vagy. Megmutattad a képességedet, hogy befogadni különböző szagokat ,hangokat, látványt és ízeket .
Megmutattad nekem mi az, amit kívánsz. Sajnálom hogy néha akár egy hónapba is került válaszolni és megadni azt .
Azért is bocsánatot kérek ,hogy nem hallottalak olyan gyakran, és olyan jól, ahogy lehetséges lett volna , ehelyett nézőponttal kommunikáltam Veled, hogy mi a jó és rossz neked.Túlettem magam, hogy ne legyek az a tér és csoda, aki lehetnék, vagy azért, hogy elkerüljem a kényelmetlen érzést.
Mindez hozzájárult ahhoz, ahogy inkább pusztítottam mint teremtettem a sebezhetőséget és a bizalmat egymással való kapcsolatunkban.
Tehát nem hiszek a fogadalmakban,(ahogy észleltem a fogadalmak inkább kötnek, mint lehetőséget adnak), megkövetelem tőled, ahogy megkövetelem a saját életemtől, hogy . kedvesek,elismerőek, sebezhetőnek legyünk.
S amikor összezavarom, szerintem ezek régi szokások, megkövetelem:, hogy bocsánatot kérjek tőled ,megbocsássak meg magamnak, és létrehozzam azt, hogy jobban figyelek rád
és hamarabb válaszoljak .
Köszönöm, hogy adsz nekem, esélyt újra kezdeni, mindennap, minden pillanatban, minden évszakban.
Szeretlek test . Köszönöm azt az ajándékot, hogy kapcsolatban lehetek Veled .
Megan . ,,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése